Friday 15 April 2011

Hi,Saya jeles ini hari:(


muka jeles aku.eh eh gmba lama actly =='

Ok apek amoi,im telling you the truth aku iri hati sama si natasha:( nya dapat hp c3.aku tau sik brapa cangehhhhh mcm iphone,bb and so on~ tp kami hanya mampu beli hp murah.bahaha ok.c3 nya dhla warna purple!wahhhhhhhhh.mok tauk hati aku mmg jeles habis lah.mekduak dh plan dh mok beli hp ya tp tp tppp.nya dolok beli:( jeles aku!nvm hari ini hari u shaaaaaa.nggu aku beli c3 warna ijo!mun ng sikda,aku beli warna merah dhya cover ijo.pa ikey ko?hahaha shit men aku mmg minat alu nan c3!nth napa tp,ng so the very derrrr!!i want c3 please please please:( mok ngga? tok nya.





You see you seee.did u see it?aku simok warna putih aku mok antara merah/pink(pink pun boleh.cute apaxD) or IJO!tp ng ijo lah aku mok bahahahaaha!pepek eh prrrggghhh aku mauk aku mauk:( nvm ahhhh.aku tau aku akan dpt!amen jika dady mau belikan:) ehehehe.ok im done!


Lots of love,
Garfield.xD

1 comment:

  1. Ingat kita janji mok beli c3 okey ? jgn pujik memujik pilih another phone. HAHAHAHAHA xDD

    ReplyDelete